Total Pageviews

Friday 5 July 2019

Bahaya simpan air minum dalam kereta


Bahaya simpan air minum dalam kereta




Amalan menyimpan air minum di dalam botol plastik dalam kereta anda, sangatlah berbahaya!!! !

Dengan cara inilah Sheryl Crow mengalami kanser payudara. Dia tampil di acara Ellen show dan mengatakan hal yang sama persis. Hal ini telah diidentifikasikan sebagai penyebab paling utama pada kanser payudara, terutama di Australia ...

Seorang teman yang ibunya didiagnosa mengidap kanser payudara baru-baru ini.

Doktor berkata : Anda tidak boleh meminum minuman yang sudah lama berada di dalam kereta. Kaum lelaki juga boleh mengalami kanser payudara walaupun insidennya tidak sekerap wanita.

Doktor berkata bahawa suhu panas yang memanaskan bahan plastik dalam botol memiliki bahan kimia phthalates yang dapat menyebabkan kanser payudara. Jadi tolong berhati-hati dan jangan minum air dalam botol plastik yang sudah ditinggalkan di dalam Kereta, dan kirimkan ke teman-teman anda.

Pengetahuan seperti ini sangatlah kita perlukan dan kita harus berhati-hati, dan mungkin akan menyelamatkan hidup kita. Hawa panas dapat menyebabkan racun toksin dari plastik menjadi mudah berpindah campur resap dengan air dan mereka telah menemukan racun ini pada jaringan payudara. Seboleh mungkin, elok anda gunakan gelas stainless steel atau botol kaca.

Biarlah semua orang yang mempunyai isteri atau teman wanita atau anak perempuan mengetahui ini semua. Diingatkan juga bahawa kaum lelaki pun boleh mendapat kanser payudara!


.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.