Total Pageviews

Sunday 2 June 2019

Ethnic Cleansing


























PBB mengkhianati umat Islam.


Berapa ribu orang Islam disembelih di Bosnia?


Puluhan ribu wanita Islam dirogol tentera Serbia di Bosnia?


PBB hanya membiarkan sahaja!


Boleh sahaja jika PBB benar benar berhasrat menghentikan peperangan di Syria pada bila bila masa saja jika mereka mahu.


Apabila berperang dengan tentera Serbia, tentera Mujahidin akhirnya berjaya menawan tentera Syria.


Tetapi keadaan nya sangat pelik kerana tentera Serbia berjaya ditawan dalam keadaan tentera Serbia didapati dalam ketakutan yang amat amat ketakutan sangat. Kenapa jadi begitu ya?


Kerana Allah telah menghantar bantuan yang tidak kelihatan kepada tentera Mujahidin tetapi tentera Serbia semuanya dapat melihat tentera berpakaian putih yang beterbangan di langit dengan muka yang amat bengis dan menakutkan. Ini menyebabkan tentera Serbia menembak ke langit dengan ketakutan yang amat sangat, kerna tentera langit serba putih ini membunuh rakan rakan mereka dari arah penjuru langit.


Jika dibandingkan dengan kemodenan senjata tentera Serbia dengan tentera Mujahidin, senjata tentera Mujahidin sangat jauh ketinggalan dan sepatutnya tentera Mujahidin akan kalah mudah kepada tentera Serbia. Tetapi, dengan bantuan Allah yang tidak diperlihatkan kepada tentera tentera Mujahidin tetapi kelihatan kepada tentera Serbia.


Apabila mereka melihat Serbia beransur ansur kalah kepada tentera Mujahidin, pada tahun 1995, secepat kilat PBB buat perjanjian Dayton supaya Serbia tidak jatuh ke tangan tentera tentera Mujahidin.


Lihatlah pengkhianatan PBB. Berapa lama PBB membiarkan tentera Serbia menyembelih umat Islam Bosnia? Berapa lama PBB membiarkan tentera Serbia merogol ribuan wanita Islam Bosnia? Begitu juga dengan di Syria dan Palestin sekarang. Kenapa PBB membiarkan saja perkara zalim ini?


Berhentilah tuan puan berharap pada pihak pihak kufar. Masalah orang Islam perlu diselesaikan sendiri oleh orang Islam.

..












.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.