Total Pageviews

Sunday 10 July 2016

Penafian




1.Artikel blog ini adalah hasil pembelajaran  sendiri, selain sumber sumber lain yang dijelaskan dari mana asalnya mengikut pautan tertentu.

2.Segala penggunaan amalan pemakanan, gaya hidup seharian dan lain lain dari blog ini adalah di bawah tanggungjawab pembaca sendiri. Kami tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kesan musibah atau kerugian di pihak pengguna.

3.Sebarang mudarat atau kerugian, penguna blog tidak boleh membuat apa apa  tuntutan kepada pihak admin. Tuan dinasihatkan mendapat keterangan daripada mereka yang benar benar ahli pakar di dalam bidang mereka yang tertentu sebelum menggunakan apa apa keterangan  blog ini.

4.Kami sama sekali tidak menjamin paparan blog ini menjanjikan hasil seperti yang tuan harapkan.

5.Jika terdapat kesilapan fakta bercanggah atau tidak sesuai disebabkan perubahan zaman masa, amalan kaedah atau prosedur  terbaru, adalah menjadi tanggung jawab pengguna blog sendiri untuk mencari ilmu rujukan yang sesuai dan terkini.  

6.Setiap komen, pendapat, lontaran idea  dalam blog ini adalah tanggungjawab penghantar berkenaan sepenuhnya. Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen, pendapat atau lontaran idea yang diberikan oleh pengguna blog ini. 

7.Kami boleh menggunakan komen, pendapat atau idea bagi tujuan testimonial atau tujuan tujuan lain.

8.Kami tidak bertanggungjawab terhadap kerugian, musibah yang menimpa anda akibat menggunakan informasi laman ini. Sekiranya anda tidak bersetuju, tuan puan dilarang menggunakan laman ini.



No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.